Wypoczywaj Bezpiecznie
z Imperiall Resort & MediSpa

W trosce o Wasze zdrowie podjęliśmy wszelkie środki ostrożności, aby zapewnić wszystkim wyjątkowe samopoczucie pomimo obecnej sytuacji wywołanej COVID-19. Udoskonaliliśmy nasze praktyki dotyczące czystości, higieny i dezynfekcji, a także wdrożyliśmy najbardziej aktualne zalecenia WHO.

  • Na terenie Obiektu mogą przebywać jedynie zameldowani Goście, noszący opaski identyfikacyjne.
  • Pokoje/Apartamenty Lux/Bungalowy są regularnie dezynfekowane za pomocą zamgławiacza ULV.
  • Restauracja jest codziennie dezynfekowana za pomocą zamgławiacza ULV.
  • Basen kryty ozonowany jest codziennie w godzinach nocnych.
  • Powierzchnie wspólne dezynfekowane są kilka razy dziennie.

Wprowadziliśmy obowiązkowy pomiar temperatury przed wejściem na Restaurację w trakcie śniadania.
Obowiązuje zachowanie dystansu 2 metrów, oraz obowiązkowe noszenie osłony ust i nosa do czasu zajęcia stolika.

Zamgławiacz do dezynfekcji wyrzuca z siebie dezynfekującą mgłę, która ma kroplę 12 razy mniejszą niż w opryskiwaczu. Woda zachowuje się jak gaz. Nie opada, ale unosi się przez 40 minut w powietrzu. Dociera w każdy zakamarek pomieszczenia, a wraz z nią czynnik chemiczny.

Posiłki serwowane są przez Obsługę Restauracji w formie wyboru dań bufetu szwedzkiego z wystawionego Menu. Obowiązuje zachowanie dystansu 2 metrów,  oraz obowiązkowe noszenie osłony ust i nosa do czasu zajęcia stolika. Przy jednym stoliku mogą przebywać jedynie osoby wspólnie zakwaterowane. Sprzątanie stolika przez kelnera następuje dopiero po zakończonym posiłku. Zachęcamy do samodzielnego odstawienia tacy
na oznaczone regały.

W częściach usługowych budynku głównego centrala wentylacyjna wyposażona jest w moduł sanityzujący powietrze, który filtruje, oczyszcza oraz zabija pleśń, grzyby, bakterie i wirusy.

Stosowane przez nas nowoczesne moduły sanityzujące zbudowane są z rdzenia reaktywnego i lampy UV o wysokiej intensywności. Wytwarzane naturalne jony utleniające przenoszone są przez strumień powietrza dzięki czemu są w stanie niszczyć zanieczyszczenia organiczne, mikrobiologiczne oraz nieprzyjemne zapachy.

Nasz Personel przeszkolony został z zasad utrzymania podwyższonych standardów higieny i procedur bezpieczeństwa. Pracownicy działu gastronomii  noszą osłonę nosa i ust a także rękawiczki.  Na szczęście Uśmiech widać w oczach 🙂

Przygotowaliśmy specjalną ofertę cateringową Room-Servis umożliwiającą zamawianie dodatkowych dań z karty bezpośrednio do Pokoju/Apartamentu Lux/Bungalowu.

Szczególną uwagę zwracamy na zachowanie podwyższonego standardu czystości i higieny. Części wspólne w tym powierzchnie dotykowe regularnie czyścimy i dezynfekujemy specjalnymi preparatami.

Bardzo ważna jest dezynfekcja i regularne mycie rąk, dlatego na terenie obiektu znajduje się ponad 30 punktów z medycznym preparatem do dezynfekcji. W łazienkach części usługowych znajduje się mydło antybakteryjne.

W Naszym MediSpa wprowadziliśmy dodatkowe procedury dezynfekcji oraz szczególną uwagę przykładamy do stosowania środków ochrony osobistej, zarówno przez Pracowników jak i Gości. Na Recepcji MediSpa oraz w gabinecie kosmetycznym zainstalowaliśmy odgradzające bariery z plexiglasu, chroniące zarówno Naszych Gości jak i Pracowników.

Na basenie krytym jak i zewnętrznym mogą przebywać jedynie Goście Imperiall Resort & MediSpa. Hala basenowa jest ozonowana w godzinach nocnych. Ograniczyliśmy również ilość osób mogących jednocześnie przebywać na terenie hali basenowej do 30 osób.

Kochamy Dzieci, dlatego w trosce o ich zdrowie i bezpieczeństwo większość animacji prowadzimy na świeżym powietrzu.  Dostosowaliśmy naszą salę zabaw do wymogów GIS. Sala zabaw (w tym wszystkie przedmioty i sprzęty) jest regularnie sprzątana i dezynfekowana minimum 2 razy dziennie, w tym jeden raz przed otwarciem, a drugi raz podczas obowiązkowej przerwy technicznej (przerwa techniczna codziennie od 16:00-17:30)

Wszystkie informacje na temat podejmowanych przez nas środków Bezpieczeństwa oraz wprowadzonych Procedur znajdziecie na stronie Bezpieczny Imperiall.