POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA IMPERIALL

Drodzy Państwo,

W trosce o bezpieczeństwo Naszych Gości oraz Pracowników wprowadziliśmy działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa, higieny oraz ograniczenia rozpowszechniania pandemii Covid-19.

Imperall Resort & MediSpa funkcjonuje zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju dostępnymi na stronie https://www.gov.pl/

Dzięki wprowadzonym procedurom, a przede wszystkim ich przestrzeganiu wierzymy,
że Państwa pobyt w Naszym Obiekcie będzie bezpieczny.

W przypadku wystąpienia różnic w zapisach pomiędzy Polityką Bezpieczeństwa a Regulaminem Obiektu,
obowiązują zapisy z Polityki Bezpieczeństwa.

Imperiall Resort & MediSpa wprowadził obowiązek uzupełnienia oświadczenia o stanie zdrowia wypełnianego przed rozpoczęciem meldunku.
W przypadku zaznaczenia minimum jednej odpowiedzi na „TAK”, Gość oraz osoby mu towarzyszące nie będą mogły skorzystać z zaplanowanego pobytu.

#BezpiecznyImperiall

ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA W OBIEKCIE:

LOKALIZACJA:
Imperiall Resort & MediSpa położony jest 100 metrów od szerokiej piaszczystej plaży.

– Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów.

– Obiekt znajduje się na ogrodzonym i bogatym w zieleń terenie o powierzchni 2,4 ha.

– Do dyspozycji Gości oddajemy:

-˜Całoroczne Apartamenty Lux oraz sezonowe Bungalowy, które znajdują się w oddzielnych budynkach z indywidualnymi wejściami z zewnątrz, posiadają również osobne tarasy. Ponadto wszystkie Apartamenty Lux wyposażone są w aneksy kuchenne.

-˜Budynek Hotelowy to tylko 2 piętra, co nie naraża Państwa na bezpośredni kontakt z dużą ilością osób.

 BEZPIECZEŃSTWO NA TERENIE OBIEKTU:

-Na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście, Pracownicy i Dostawcy Imperiall Resort & MediSpa.
-Obowiązkowa kontrola temperatury ciała (bezdotykowym termometrem) przed wejściem do obiektu. Procedura pomiaru temperatury dotyczy Gości, Pracowników oraz Dostawców.
-Imperiall przyjmuje na pobyt wyłącznie osoby zdrowe. W przypadku stwierdzenia stanu podgorączkowego lub innych wyraźnych oznak choroby Obiekt ma prawo nie przyjąć Gościa oraz nie wpuścić go na teren Obiektu.
W takim wypadku zastosowane będą wewnętrze procedury. Sytuacja taka będzie traktowana jako działanie siły wyższej, niezawinione przez Imperiall i wykluczające pełną odpowiedzialność za ewentualne poniesione szkody.
-Imperiall nie przyjmuje Gości z zaleceniem odbycia obowiązkowej kwarantanny, dotyczy to także osób przyjeżdżających z zagranicy.
-Na terenie Obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezameldowanych.
-Na terenie Obiektu obowiązuje noszenie osłony nosa i ust.
-Na terenie Obiektu obowiązuje zachowanie dystansu społecznego nie mniejszego niż odległość 2 metrów.
-Przygotowaliśmy wyodrębniony pokój na ewentualną chwilową potrzebę izolacji Gościa.
-Każdy pokój / Apartament Lux / Bungalow posiada kompletny informator z polityką bezpieczeństwa, procedurami Obiektu, instrukcjami sanitarnymi oraz wszelkimi potrzebnymi numerami telefonów.
-Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci.

BEZPIECZNA RECEPCJA:

-Przed wejściem do Recepcji umieściliśmy informację o maksymalnej liczbie Gości mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu.
-Przy stanowisku Recepcji znajdują się płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk.
-Przed rozpoczęciem meldunku możliwość pomiaru temperatury (bezdotykowym termometrem).
-Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
-Na terenie Recepcji wyznaczyliśmy co 2 metry miejsca do zatrzymania się dla osób oczekujących na obsługę Recepcji.
-Zainstalowaliśmy odgradzające bariery z plexiglasu, chroniące zarówno Naszych Gości jak i Pracowników.
-Wszyscy Goście zobowiązani są do noszenia opasek celem identyfikacji Gości zameldowanych.
-Stosowanie przez Pracowników Recepcji maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
-W celu usprawnienia i skróceniu procesu meldunku wprowadziliśmy obowiązkowy check in online przed przyjazdem Gościa. Szczegóły: www.imperiall.pl/checkin
-W przypadku tradycyjnego meldunku przy Recepcji zachęcamy do rozliczeń bezgotówkowych. Terminale płatnicze zabezpieczone są folią i każdorazowo dezynfekowane.
-Bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi oraz klucze.
-Udostępniamy możliwość zakupu maseczek bawełnianych oraz jednorazowych rękawiczek w Recepcji.
-Wejście na teren Recepcji możliwy w godzinach 08:0018:00.
W sytuacjach mniej pilnych zachęcamy do kontaktu telefonicznego z Recepcją:  tel. 94 351 56 39 lub 662 082 716

CZĘŚCI WSPÓLNE:

-W częściach usługowych budynku głównego centrala wentylacyjna wyposażona jest w moduł sanityzujący powietrze, który filtruje, oczyszcza oraz zabija pleśń, grzyby, bakterie i wirusy.
-W miejscach wspólnych budynku głównego oraz toaletach dostępne są płyny do dezynfekcji rąk oraz mydła antybakteryjne z pełnymi instrukcjami stosowania.
-Wszystkie powierzchnie wspólne są regularnie dezynfekowane, szczególnie powierzchnie dotykowe: klamki, poręcze, uchwyty, włączniki świateł, blaty. Kosze na śmieci otwierane są bezdotykowo.
-Osoby odpowiedzialne za utrzymanie porządku wyposażone są w jednorazowe rękawiczki, maseczki ochronne.
-Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w częściach wspólnych.
-Windą należy jeździć pojedynczo lub w gronie osób wspólnie zakwaterowanych.
-W godzinach nocnych okresowe ozonowanie pomieszczeń.

POKOJE / APARTAMENTY / BUNGALOWY:

-Każdy Pokój / Apartament Lux / Bungalow jest generalnie sprzątany a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, pilot do telewizora itp. są dezynfekowane specjalnymi środkami dezynfekującymi.
-Po każdym pobycie Gości wietrzymy Pokoje/Apartamenty Lux/Bungalowy przez co najmniej 120 minut.
Pokoje/Apartamenty Lux/Bungalowy są okresowo ozonowane.
-Pokoje/Apartamenty Lux/Bungalowy są regularnie dezynfekowane za pomocą zamgławiacza ULV.
-Wprowadziliśmy zakaz używania suszarek nadmuchowych w łazienkach.
-Wprowadziliśmy ograniczenia codziennego sprzątania Pokoi / Apartamentów Lux / Bungalowów.
-Usługa sprzątania odbywać się będzie przy pobytach powyżej 3 noclegów, 1 raz na 7 dni pobytu.
-Usługa sprzątania odbywać się będzie tylko pod nieobecność Gościa.
-Gość może odmówić serwisu wywieszając na klamce znak: „Proszę nie przeszkadzać” lub poprzez zgłoszenie odpowiedniej dyspozycji telefonicznej na Recepcji.
-Możliwość dodatkowego sprzątania na życzenie Gościa; zgodna z cennikiem usług dodatkowych.
-Usługa Serwisu obejmuje: wymianę ręczników, odbiór śmieci, odkurzenie oraz dezynfekcję w sprayu.
-Z uwagi na ograniczenie codziennego sprzątania oraz w trosce o zdrowie i higienę prosimy o samodzielne wietrzenie pomieszczeń oraz dbanie o utrzymanie czystości i segregację śmieci.
-Potrzeby uzupełnienia worków na śmieci czy papieru toaletowego prosimy zgłaszać telefonicznie w godzinach pracy Recepcji.
-Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci. Wynoszenie oraz segregacja śmieci należy do Gościa. W trosce o środowisko prosimy o przestrzeganie zasad prawidłowej segregacji odpadów.
-Pościel oraz ręczniki prane są w wysokiej temperaturze (min. 60oC) z odpowiednimi detergentami.
-Osoby odpowiedzialne za utrzymanie porządku wyposażone są w jednorazowe rękawiczki, maseczki ochronne, oraz są podzielone na grupy wykonywania prac czystych / brudnych.

BEZPIECZNA GASTRONOMIA:

Posiłki serwowane przez Obsługę na Restauracji w formie wyboru dań z wystawionego Menu. Forma serwowania posiłków obowiązuje do odwołania.
-Przed wejściem na Restaurację obowiązkowy pomiaru temperatury (bezdotykowym termometrem).
-Godziny serwowania posiłków będą dostosowane do ilości osób mogących jednocześnie przebywać w Restauracji.
Godziny wejść na Restaurację zgodne godzinami przypisanymi przez Recepcję.
-Posiłki pakietowe (śniadania, obiadokolacje) serwowane będą na Restauracji. Opcjonalny Lunch Box dla Dzieci 3-12 lat (zupka + owoc) wydawany jest codziennie w godzinach 13:00-13:30 przy wejściu na Restaurację. Odbiór Lunch Boxów dla dzieci w wieku (3-12 lat) tylko przez osoby dorosłe. Nieodebrany Lunch Box danego dnia przepada.
-Ograniczyliśmy ilość osób mogących jednocześnie przebywać w Restauracji.
-Wyznaczone bezpieczne strefy na zewnątrz dla Gości oczekujących na wejście na Restaurację.
-Obowiązkowa dezynfekcja rąk przez Gości przy wejściu na Restaurację.
Prosimy o zachowanie dystansu 2 metrów, oraz noszenie osłony ust i nosa do czasu zajęcia stolika.
-Prosimy o zajmowanie stolików zgodnie  z ilością osób w zakwaterowaniu; 2 osoby = stolik 2 osobowy, 4 osoby = stolik 4 osobowy.
-Przy jednym stoliku mogą przebywać jedynie osoby wspólnie zakwaterowane.
-Wprowadziliśmy rekomendowane bezpieczne odległości między stolikami / krzesłami.
-Każdorazowo dezynfekujemy stoły, krzesła, elementy dotykowe, tace, itd.
-Restauracja jest codziennie dezynfekowana przy pomocą zamgławiacza ULV.
-Obsługa kelnerska pracuje w maseczkach oraz rękawiczkach.
-Wszystkie posiłki przygotowywane są zgodnie z zasadami Sanepidu. Personel kuchni pracuje w rękawiczkach i maseczkach / przyłbicach.
-Zwiększyliśmy fizyczne odległości między pracownikami.
a Przygotowaliśmy specjalną ofertę cateringową Room-Servis umożliwiającą zamawianie dodatkowych dań z karty bezpośrednio do Pokoju/Apartamentu Lux/Bungalowu.

MEDISPA:

-Przed wejściem do MediSpa znajdują się płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk.
-Na Recepcji MediSpa zainstalowaliśmy odgradzające bariery z plexiglasu, chroniące zarówno Naszych Gości jak i Pracowników.
-Stosowanie przez Pracowników MediSpa maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
-Regularna dezynfekcja wszystkich powierzchni wspólne, ciągi komunikacyjne są dezynfekowane, szczególnie powierzchnie dotykowe. Kosze na śnieci otwierane są bezdotykowo.
-Zapisy na zabiegi tylko w formie telefonicznej lub mailowej.
-Preferowana forma płatności bezgotówkowej.
-Gość przed wejściem do MediSpa musi zdezynfekować ręce w wyznaczonym miejscu oraz nałożyć maseczkę ochronną.
-W poczekalni mogą przebywać maksymalnie 3 osoby w odstępach minimum 2m.
-Gość przed przystąpieniem do zabiegu musi wypełnić ankietę kwalifikacyjną.
-Gość podejmujący kolejny zabieg musi wypełnić ankietę aktualizacyjną.
-Pracownik po otrzymaniu zgody Gościa mierzy temperaturę ciała poprzez użycie bezdotykowego termometru.
-Terapeuta po analizie wyników ankiet oraz przeprowadzonego badania temperatury ma prawo odmówić wykonywania zabiegu.
-Jeśli analiza wyników oraz objawy wskazują na możliwość wystąpienia u pacjenta/klienta zarażenia koronawirusem pracownik ma obowiązek wszcząć procedurę opisaną w instrukcji postępowania w przypadku podejrzenia zarażenia COVID-19 Gościa hotelu, pacjenta lub klienta.
-W gabinecie MediSpa może przebywać tylko terapeuta i pacjent.
-Udział rodzica/ opiekuna podczas zabiegu możliwy jest w wyjątkowych sytuacjach i możliwy pod warunkiem:
Rodzic/opiekun zakłada jednorazową maseczkę ochronną oraz jednorazowe rękawiczki. Rodzic/opiekun znajduje się w odległości minimum 2 metry od dziecka i terapeuty.
-Zachęcamy do rozliczeń bezgotówkowych. Terminal płatniczy zabezpieczony jest folią i każdorazowo dezynfekowany.
-W godzinach nocnych okresowe ozonowanie pomieszczeń.


PUNKTY REKREACYJNE:

WYPOŻYCZALNIA ROWERÓW ORAZ SPRZĘTU REKREACYJNEGO:

-Wypożyczalnia znajduje się w Recepcji budynku głównego. Jest czynna codziennie w godzinach pracy Recepcji.
-Każdorazowo (po użyciu) dezynfekujemy rowery, kijki Nordic Walking i inne akcesoria sportowe wypożyczone Gościom.

BOISKO WIELOFUNKCYJNE (piłka nożna, koszykówka, siatkówka, tenis):

-Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób przebywających na boisku w tym samym czasie.
-W celu bezpieczeństwa zalecamy zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego.


STREFA DLA DZIECI –  SALA JOONGLALAND oraz SALA ZABAW INTERAKTYWNYCH:
– Przed wejściem oraz na terenie sali zabaw umieszczone są infografiki adresowane do rodziców dotyczące podstawowych zasad bezpieczeństwa (zasłanianie ust podczas kichania i kaszlu, częste mycie rąk, zachowanie dystansu społecznego –2 m pomiędzy osobami dorosłymi).
-Przed wejściem na Salę zabaw należy obowiązkowo umyć a następnie zdezynfekować ręce zgodnie z instrukcjami.
-Przed wejściem na salę zabaw Dziecko/opiekun/rodzic może zostać poddany bezdotykowej kontroli temperatury ciała.
-Przed wejściem do sali zabaw obowiązuje nakaz zdjęcia obuwia i zmiany skarpetek na czyste, nieużywane dostosowane do wymogów bezpieczeństwa sali zabaw, a opiekunowie zobowiązani są do zakładania ochraniaczy na obuwie.
-Dziecko nie może zabierać do sali zabaw swoich zabawek i innych domowych przedmiotów.
-Do Sali zabaw może wejść wyłącznie dziecko/opiekun zdrowy, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
-Na Sali zabaw oraz podczas wszystkich prowadzonych animacji na terenie obiektu obowiązkowe zakrywanie nosa i ust przez pracowników oraz opiekunów dzieci, a także utrzymanie dystansu pomiędzy osobami wynoszący minimum 2 metry.
-Łazienka na terenie Sali Zabaw przeznaczona jest wyłącznie do użytku dzieci. Toalety dla opiekunów znajdują się na każdej kondygnacji Obiektu
-Należy regularnie myć ręce wodą z mydłem oraz dopilnować, aby robiły to dzieci, szczególnie przed  wejściem na teren sali i po wyjściu z niej.
-Przy wejściu i wyjściu z Sali zabaw należy stosować się do zasad regulacji ruchem zgodnie z instrukcją zamieszczoną przy wejściu i wyjściu z Sali.
-Sala zabaw (w tym wszystkie przedmioty i sprzęty) jest regularnie sprzątana i dezynfekowana minimum 2 razy dziennie, w tym jeden raz przed otwarciem, a drugi raz podczas obowiązkowej przerwy technicznej (przerwa techniczna codziennie od 16:00-17:30)
-Na Sali zabaw znajdują się tylko przedmioty i sprzęty, które można dokładnie wyczyścić i zdezynfekować.
-Wszystkie powierzchnie dotykowe, w tym między innymi poręcze, klamki, włączniki są regularnie dezynfekowane.

ANIMACJE DLA DZIECI NA ŚWIEŻYM POWIETRZU:

-Podczas uczestniczenia w Animacjach odbywających się na terenie obiektu, na świeżym powietrzu obowiązuje  zasada utrzymania dystansu pomiędzy osobami wynoszącego minimum 2 metry, lub obowiązek zasłaniania nosa i ust.
-Z Animacji może korzystać wyłącznie dziecko/opiekun zdrowy, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.


SIŁOWNIA / SALA GIMNASTYCZNA
-Przed wejściem do Sali umieściliśmy informację o maksymalnej liczbie Gości mogących jednocześnie przebywać w Siłowni
(8 osób + 1 Trener) oraz w  Sali gimnastycznej (10 osób +  1 trener).
-Przed wejściem znajduje się płyn do obowiązkowej dezynfekcji rąk.
-Ustalono przerwę techniczną między 16:00-17:30 na potrzeby dezynfekcji i gruntownego czyszczenia Siłowni/Sali Gimnastycznej.
-Prosimy o zachowanie dystansu społecznego min. 2 metry.
-Sale są okresowo ozonowane.

SALE KONFERENCYJNE/KINOWE
Otwarcie Sal Konferencyjnych nastąpi zgodnie z wprowadzeniem kolejnego etapu znoszenia ograniczeń.


BASEN  & STREFA SAUN oraz WELLNESS
– Baseny oraz Strefa Wellness są dostępne tylko dla Gości zameldowanych w obiekcie noszących opaski identyfikacyjne.
– Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z Basenów oraz Strefy Wellness oraz szatni.
– Przed wejściem na Baseny i Strefę Wellness znajdują się płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk.
– Obowiązkowy dokładny prysznic  z umyciem ciała przed i po skorzystaniu z Basenu i Strefy Wellness.
– Obowiązkowe noszenie osłon ust i nosa z wyłączeniem kąpieli i pływania w basenie. Osłona ust i nosa powinna być zdjęta i pozostawiona wraz z ubraniem w przebieralni, z której należy bezpośrednio udać się pod natrysk i poprzez brodzik przejść do basenu. Ubierając się po kąpieli należy ponownie założyć osłonę ust i nosa w pomieszczeniu przebieralni.
– Ze względów bezpieczeństwa prosimy o siadanie na krzesłach, leżakach, w saunie, w łaźni parowej wyłącznie na własnym rozłożonym ręczniku.
– Zajęcia w wodzie Aqua-aerobik: obowiązuje dystans pomiędzy ćwiczącymi 2 metry, maksymalna ilość osób biorących udział jednocześnie w zajęciach grupowych na basenie to 10 osób.
– W czasie kąpieli należy zachować dystans społeczny min. 2 metry
– Z jednego toru do pływania mogą korzystać maksymalnie 4 osoby jednocześnie.
– Szafki basenowe przeznaczone są tylko dla Gości z zewnętrznych form zakwaterowania (Apartamenty Lux oraz Bungalowy).
– Gości z pokojów hotelowych prosimy o przychodzenie na basen w stroju i szlafroku.
– W Saunie Suchej oraz Łaźni Parowej mogą przebywać jednocześnie maksymalnie 2 osoby wspólnie zakwaterowane.
– Udostępnia się tylko jacuzzi w hali basenowej. W jacuzzi mogą przebywać maksymalnie 2 osoby wspólnie zakwaterowane.
– Regularnie dezynfekujemy szafki w przebieralni.
– Regularnie monitorujemy działanie filtrów wodnych w basenach.
– Prowadzimy regularną dezynfekcję bransoletek/kluczy do szafek basenowych.
-Ratownicy basenowi posiadają ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy.
– Ratownik pełniący dyżur na Basenie kontroluje limit osób korzystających z kompleksu oraz przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.
– Osoby korzystające z Basenów i Strefy Wellness są zobowiązane do przestrzegania limitu osób oraz poleceń Ratownika.
– Regularne ozonowanie Hali Basenowej w godzinach nocnych.
– Strefy basenów są monitorowane w celach bezpieczeństwa i rozstrzygania ewentualnych sporów.

BEZPIECZEŃSTWO PRACOWNIKÓW/OBSŁUGI:

-Wszyscy nasi pracownicy wyposażeni są w środki ochrony osobistej: maseczki, jednorazowe rękawiczki.
-Pracownicy przed rozpoczęciem pracy poddawani są bezdotykowemu mierzeniu temperatury. W przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych oznak choroby, pracownik oddelegowany jest do domu.
-Wszyscy pracownicy zostali przeszkoleni z zasad  zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO, oraz procedur postępowania na wypadek wystąpienia sytuacji podejrzenia zakażenia.
-Podzieliliśmy zmiany pracy w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracowników przebywających w danym momencie na terenie obiektu stosownie do możliwości.
-Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników (szatnie, pomieszczenia socjalne, kuchnia, magazyny) oraz wprowadziliśmy zasadę bezpiecznej odległości miedzy stanowiskami pracy.

PROCEDURY ZAPOBIEGAWCZE:

PODEJRZENIE ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEM U GOŚCIA:
1. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie zostanie wpuszczony na teren Obiektu. Zostanie poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.

2.Jeśli Gość mieszka w obiekcie –  zostanie czasowo odizolowany w dedykowanym pomieszczeniu,  następnie zostanie powiadomiony dyspozytor medyczny o podejrzeniu zakażenia i  zostanie zgłoszony incydent do kierownictwa obiektu, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).

3.Ustalenie listy pracowników oraz klientów (jeśli to możliwe) obecnych w tym samym czasie w części/częściach  obiektu, w których przebywał klient i  zalecenie stosowania się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie gov.pl/web/koronawirus/ oraz gis.gov.pl odnoszących się do osób, które miały kontakt z zakażonym.

4.Wstrzymanie przyjmowania gości, powiadomienie właściwej miejscowo powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej
i stosowanie się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.

PODEJRZENIE ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEM U PRACOWNIKA

  1. Cały Personelu hotelu/obiektu/pensjonatu został poinformowany i wprowadzony do protokołu związanego z wirusem COVID 19 (przekazanie najważniejszych wytycznych i obowiązków w tym zakresie).
  2. Pracownicy i obsługa hotelu/obiektu/pensjonatu zostali poinstruowani, że w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
  3. Zaleca się bieżące śledzenie informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, dostępnych na stronach  gis.gov.pl  lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/, a także obowiązujących przepisów prawa.
  4. W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem należy niezwłocznie odsunąć go od pracy i odesłać transportem indywidualnym do domu. Należy wstrzymać przyjmowanie klientów, powiadomić właściwą miejscowo powiatową stację sanitarno-epidemiologiczną i stosować się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.
  5. Pracownik powinien oczekiwać na transport w wyznaczonym pomieszczeniu, w którym jest możliwe czasowe odizolowanie go od innych osób.
  6. Zaleca się ustalenie obszaru, w którym poruszał się i przebywał pracownik, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami zakładowymi oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
  7. Rekomenduje się stosowanie się do zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego przy ustalaniu, czy należy wdrożyć dodatkowe procedury biorąc pod uwagę zaistniały przypadek.

Cała polityka bezpieczeństwa dostępna jest również na stronie www.imperiall.pl/bezpieczenstwo-2020
oraz na Recepcji. W przypadku wystąpienia różnic w zapisach pomiędzy Polityką Bezpieczeństwa
a Regulaminem Obiektu, obowiązują zapisy z Polityki Bezpieczeństwa.

Bardzo dziękujemy za zrozumienie i odpowiedzialne podejście.

Do zobaczenia nad morzem!

Więcej informacji na temat wprowadzonych zasad i procedur bezpieczeństwo wkrótce.

Czekamy na Ciebie Nad Morzem 🙂