POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA IMPERIALL

Drodzy Państwo,

W trosce o bezpieczeństwo Naszych Gości oraz Pracowników wprowadziliśmy działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa, higieny oraz ograniczenia rozpowszechniania pandemii Covid-19.

Imperall Resort & MediSpa funkcjonuje zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju dostępnymi na stronie https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe

Dzięki wprowadzonym procedurom, a przede wszystkim ich przestrzeganiu wierzymy,
że Państwa pobyt w naszym obiekcie będzie bezpieczny.

W przypadku wystąpienia różnic w zapisach pomiędzy Polityką Bezpieczeństwa a Regulaminem Obiektu,
obowiązują zapisy z Polityki Bezpieczeństwa.

#BezpiecznyImperiall

ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA W OBIEKCIE:

LOKALIZACJA:
Imperiall Resort & MediSpa położony jest 100 metrów od szerokiej piaszczystej plaży.

– Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów.

– Obiekt znajduje się na ogrodzonym i bogatym w zieleń terenie o powierzchni 2,4 ha.

– Do dyspozycji Gości oddajemy:

-˜Całoroczne Apartamenty Lux oraz sezonowe Bungalowy, które znajdują się w oddzielnych budynkach z indywidualnymi wejściami z zewnątrz, posiadają również osobne tarasy. Ponadto wszystkie Apartamenty Lux wyposażone są w aneksy kuchenne.

-˜Budynek Hotelowy to tylko 2 piętra, co nie naraża Państwa na bezpośredni kontakt z dużą ilością osób.

-˜Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z dnia 28.04.2020r. na terenie obiektu może przebywać łącznie 134 osób (2 osoby / 1 pokój), co oznacza, że na 1 pokój przypada aż 179 m2 terenu.

 BEZPIECZEŃSTWO NA TERENIE OBIEKTU:

-Na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście, Pracownicy i Dostawcy Imperiall Resort & MediSpa.
-Imperiall przyjmuje na pobyt wyłącznie osoby zdrowe. W przypadku stwierdzenia stanu podgorączkowego lub innych wyraźnych oznak choroby obiekt ma prawo nie przyjąć Gościa oraz nie wpuścić go na teren obiektu.
W takim wypadku zastosowane będą wewnętrzne procedury. Sytuacja taka będzie traktowana jako działanie siły wyższej, niezawinione przez Imperiall i wykluczające pełną odpowiedzialność za ewentualne poniesione szkody.
-Imperiall nie przyjmuje Gości z zaleceniem odbycia obowiązkowej kwarantanny, dotyczy to także osób przyjeżdżających z zagranicy.
-Na terenie Obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezameldowanych.
-Na terenie obiektu obowiązuje noszenie osłony nosa i ust.
-Na terenie obiektu obowiązuje zachowanie dystansu społecznego nie mniejszego niż odległość 2 metrów.
-Przygotowaliśmy wyodrębniony pokój na ewentualną chwilową potrzebę izolacji Gościa.
-Każdy pokój / Apartament Lux / Bungalow posiada kompletny informator z polityką bezpieczeństwa, procedurami Obiektu, instrukcjami sanitarnymi oraz wszelkimi potrzebnymi numerami telefonów.
-Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci.

BEZPIECZNA RECEPCJA:

-Przed wejściem do Recepcji umieściliśmy informację o maksymalnej liczbie Gości mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu.
-Przy stanowisku Recepcji znajdują się płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk.
-Przed rozpoczęciem meldunku możliwość pomiaru temperatury (bezdotykowym termometrem).
-Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
-Na terenie Recepcji wyznaczyliśmy co 2 metry miejsca do zatrzymania się dla osób oczekujących na obsługę Recepcji.
-Zainstalowaliśmy odgradzające bariery z plexiglasu, chroniące zarówno Naszych Gości jak i Pracowników.
-Wszyscy Goście zobowiązani są do noszenia opasek celem identyfikacji Gości zameldowanych.
-Stosowanie przez Pracowników Recepcji maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
-W celu usprawnienia i skróceniu procesu meldunku wprowadziliśmy obowiązkowy check in online przed przyjazdem Gościa. Szczegóły: www.imperiall.pl/checkin
-W przypadku tradycyjnego meldunku przy Recepcji zachęcamy do rozliczeń bezgotówkowych. Terminale płatnicze zabezpieczone są folią i każdorazowo dezynfekowane.
-Bieżąco dezynfekujemy karty do pokoi oraz klucze.
-Udostępniamy możliwość zakupu maseczek bawełnianych oraz jednorazowych rękawiczek w Recepcji.
-Wejście na teren Recepcji możliwy w godzinach 08:0018:00.
W sytuacjach mniej pilnych zachęcamy do kontaktu telefonicznego z Recepcją:  tel. 94 351 56 39 lub 662 082 716

CZĘŚCI WSPÓLNE:

-W miejscach wspólnych budynku głównego oraz toaletach dostępne są płyny do dezynfekcji rąk oraz mydła antybakteryjne z pełnymi instrukcjami stosowania.
-Nie rzadziej niż co godzinę wszystkie powierzchnie wspólne są dezynfekowane, szczególnie powierzchnie dotykowe: klamki, poręcze, uchwyty, włączniki świateł, blaty. Kosze na śmieci otwierane są bezdotykowo.
-Osoby odpowiedzialne za utrzymanie porządku wyposażone są w jednorazowe rękawiczki, maseczki ochronne.
-Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w częściach wspólnych.
-Windą należy jeździć pojedynczo lub w gronie osób wspólnie zakwaterowanych.
-W godzinach nocnych okresowe ozonowanie pomieszczeń.

POKOJE / APARTAMENTY / BUNGALOWY:

-Każdy Pokój / Apartament Lux / Bungalow jest generalnie sprzątany a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, pilot do telewizora itp. są dezynfekowane specjalnymi środkami dezynfekującymi.
-Po każdym pobycie Gości wietrzymy Pokoje/Apartamenty Lux/Bungalowy przez co najmniej 120 minut.
Pokoje/Apartamenty Lux/Bungalowy są okresowo ozonowane.
-Wprowadziliśmy zakaz używania suszarek nadmuchowych w łazienkach.
-Wprowadziliśmy ograniczenia codziennego sprzątania Pokoi / Apartamentów Lux / Bungalowów.
-Usługa sprzątania odbywać się będzie przy pobytach powyżej 3 noclegów, 1 raz na 7 dni pobytu.
-Usługa sprzątania odbywać się będzie tylko pod nieobecność Gościa.
-Gość może odmówić serwisu wywieszając na klamce znak: „Proszę nie przeszkadzać” lub poprzez zgłoszenie odpowiedniej dyspozycji telefonicznej na Recepcji.
-Możliwość dodatkowego sprzątania na życzenie Gościa; zgodna z cennikiem usług dodatkowych.
-Usługa Serwisu obejmuje: wymianę ręczników, odbiór śmieci, odkurzenie oraz dezynfekcję w sprayu.
-Z uwagi na ograniczenie codziennego sprzątania oraz w trosce o zdrowie i higienę prosimy o samodzielne wietrzenie pomieszczeń oraz dbanie o utrzymanie czystości i segregację śmieci.
-Potrzeby uzupełnienia worków na śmieci czy papieru toaletowego prosimy zgłaszać telefonicznie w godzinach pracy Recepcji.
-Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci. Wynoszenie oraz segregacja śmieci należy do Gościa. W trosce o środowisko prosimy o przestrzeganie zasad prawidłowej segregacji odpadów.
-Pościel oraz ręczniki prane są w wysokiej temperaturze (min. 60oC) z odpowiednimi detergentami.
-Osoby odpowiedzialne za utrzymanie porządku wyposażone są w jednorazowe rękawiczki, maseczki ochronne, oraz są podzielone na grupy wykonywania prac czystych / brudnych.

BEZPIECZNA GASTRONOMIA:

Posiłki serwujemy w formie Catering Room-Service, dostarczane bezpośrednio do Pokoi oraz Apartamentów Lux zgodnie z godzinami przypisanymi przez Recepcję. Forma serwowania posiłków obowiązuje do odwołania.
-Posiłek rozpoczynający pobyt jest zawsze wyborem Szefa Kuchni. Prosimy o określenie Państwa wyborów Dań na kolejne dni w Karcie Menu przekazanej podczas meldunku.
-Kartę Menu prosimy przekazać przy pierwszym Cateringu. W przypadku nie zaznaczenia wyboru Menu  – wybór dania będzie decyzją Szefa Kuchni.
-W trosce o środowisko prosimy o segregację oraz samodzielne wyrzucanie opakowań po cateringu. Pojemniki wystawione są na terenie Obiektu.

Otwarcie Restauracji nastąpi zgodnie z wprowadzeniem kolejnego etapu znoszenia ograniczeń.

-Przed wejściem do Restauracji umieściliśmy informację o maksymalnej liczbie Gości mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu.
-Wyznaczone bezpieczne strefy na zewnątrz dla Gości oczekujących na wejście na Restaurację.
-Obowiązkowa dezynfekcja rąk przez Gości przy wejściu na Restaurację.
-Ograniczyliśmy ilość osób mogących jednocześnie przebywać w Restauracji.
-Wprowadziliśmy rekomendowane bezpieczne odległości między stolikami / krzesłami.
-Każdorazowo dezynfekujemy stoły, krzesła, elementy dotykowe, tace, itd.
-Obsługa kelnerska pracuje w maseczkach oraz rękawiczkach.
-Posiłki pakietowe (śniadania, obiadokolacje) serwowane będą w formie porcji z opcją wyboru zgodną z Menu Dnia.
-Godziny serwowania posiłków będą dostosowane do ilości osób mogących jednocześnie przebywać w Restauracji.
-Wszystkie posiłki przygotowywane są zgodnie z zasadami Sanepidu. Personel kuchni pracuje w rękawiczkach i maseczkach / przyłbicach.
-Zwiększyliśmy fizyczne odległości między pracownikami.
-Przygotowaliśmy specjalną ofertę cateringową Room-Servis umożliwiającą zamawianie dodatkowych dań z karty bezpośrednio do Pokoju/Apartamentu Lux/Bungalowu.

MEDISPA:
Otwarcie strefy MediSpa nastąpi zgodnie z wprowadzeniem kolejnego etapu znoszenia ograniczeń.
-Przed wejściem do MediSpa umieściliśmy informację o maksymalnej liczbie Gości.
-Przy Stanowisku recepcyjnym MediSpa może przebywać tylko 1 Gość.
-Zainstalowaliśmy odgradzjące bariery z plexiglasu, chroniące zarówno naszych Gości jak i Pracowników.
-Wyznaczone bezpieczne strefy na zewnątrz dla Gości oczekujących na wejście.
-Obowiązkowa dezynfekcja rąk przez Gości przy wejściu.
-Ograniczyliśmy ilość osób mogących jednocześnie przebywać w MediSpa.
-Gabinety zabiegowe oraz urządzenia dezynfekowane są każdorazowo po wykonanym zabiegu.
-Personel MediSpa pracuje w rękawiczkach i maseczkach / przyłbicach.
-Zachęcamy do rozliczeń bezgotówkowych. terminal płatniczy zabezpieczony jest folią i każdorazowo dezynfekowany.


PUNKTY REKREACYJNE:

WYPOŻYCZALNIA ROWERÓW ORAZ SPRZĘTU REKREACYJNEGO:

-Wypożyczalnia znajduje się w Recepcji budynku głównego. Jest czynna codziennie w godzinach pracy Recepcji.
-Każdorazowo (po użyciu) dezynfekujemy rowery, kijki Nordic Walking i inne akcesoria sportowe wypożyczone Gościom.

BOISKO WIELOFUNKCYJNE (piłka nożna, koszykówka, siatkówka, tenis):

-Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób przebywających na boisku w tym samym czasie.
-W celu bezpieczeństwa zalecamy zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego.


STREFA DLA DZIECI –  SALA JOONGLALAND oraz SALA ZABAW INTERAKTYWNYCH:
Otwarcie Stref dla Dzieci nastąpi zgodnie z wprowadzeniem kolejnego etapu znoszenia ograniczeń.
-Sale zostały wyłączone z użytkowania dla Gości. Istnieje jednak możliwość wynajęcia ich na wyłączność przez Gości wspólnie zakwaterowanych – w takiej sytuacji wymagana wcześniejsza rezerwacja telefoniczna tel. 662 082 716.
-Przed wejściem do Sali umieściliśmy informację o maksymalnej liczbie Gości mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu, oraz płyn do obowiązkowej dezynfekcji rąk.
-Po każdym takim wynajęciu dezynfekujemy pomieszczenie oraz zabawki znajdujące się w salach zabaw.
-W Sali zabaw pozostawaliśmy tylko zabawki i urządzenia podlegające dezynfekcji.
– Pomiędzy wynajęciem sali następuje minimum 30 minutowa przerwa służąca dezynfekcji i sprzątnięciu pomieszczeń.
-Sala Zabaw jest okresowo ozonowana.

SALA KINOWA
Otwarcie Sali kinowej nastąpi zgodnie z wprowadzeniem kolejnego etapu znoszenia ograniczeń.


SIŁOWNIA / SALA GIMNASTYCZNA
Otwarcie Siłowni oraz Sali gimnastycznej nastąpi zgodnie z wprowadzeniem kolejnego etapu znoszenia ograniczeń.
-Przed wejściem do Sali umieściliśmy informację o maksymalnej liczbie Gości mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu, oraz płyn do obowiązkowej dezynfekcji rąk.
-Siłownia Fitness Cardio oraz Sala gimnastyczna zostały wyłączone z użytkowania dla Gości. Istnieje jednak możliwość wynajęcia ich na wyłączność przez Gości wspólnie zakwaterowanych – w takiej sytuacji wymagana wcześniejsza rezerwacja telefoniczna
tel. 662 082 716.
-Każdorazowo po użytku dezynfekujemy pomieszczenie oraz znajdujący się tam sprzęt.
-Sale są okresowo ozonowane.

SALE KONFERENCYJNE
Otwarcie Sal Konferencyjnych nastąpi zgodnie z wprowadzeniem kolejnego etapu znoszenia ograniczeń.

BASEN  & STREFA SAUN oraz WELLNESS
Otwarcie Basenu , Strefy Saun oraz Wellness nastąpi zgodnie z wprowadzeniem kolejnego etapu znoszenia ograniczeń.

BEZPIECZEŃSTWO PRACOWNIKÓW/OBSŁUGI:

-Wszyscy nasi pracownicy wyposażeni są w środki ochrony osobistej: maseczki, jednorazowe rękawiczki.
-Pracownicy przed rozpoczęciem pracy poddawani są bezdotykowemu mierzeniu temperatury. W przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych oznak choroby, pracownik oddelegowany jest do domu.
-Wszyscy pracownicy zostali przeszkoleni z zasad  zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO, oraz procedur postępowania na wypadek wystąpienia sytuacji podejrzenia zakażenia.
-Podzieliliśmy zmiany pracy w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracowników przebywających w danym momencie na terenie obiektu stosownie do możliwości.
-Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników (szatnie, pomieszczenia socjalne, kuchnia, magazyny) oraz wprowadziliśmy zasadę bezpiecznej odległości miedzy stanowiskami pracy.

PROCEDURY ZAPOBIEGAWCZE:

PODEJRZENIE ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEM U GOŚCIA:
1. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie zostanie wpuszczony na teren Obiektu. Zostanie poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.

2.Jeśli Gość mieszka w obiekcie –  zostanie czasowo odizolowany w dedykowanym pomieszczeniu,  następnie zostanie powiadomiony dyspozytor medyczny o podejrzeniu zakażenia i  zostanie zgłoszony incydent do kierownictwa obiektu, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).

3.Ustalenie listy pracowników oraz klientów (jeśli to możliwe) obecnych w tym samym czasie w części/częściach  obiektu, w których przebywał klient i  zalecenie stosowania się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie gov.pl/web/koronawirus/ oraz gis.gov.pl odnoszących się do osób, które miały kontakt z zakażonym.

4.Wstrzymanie przyjmowania gości, powiadomienie właściwej miejscowo powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej
i stosowanie się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.

PODEJRZENIE ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEM U PRACOWNIKA

  1. Cały Personelu hotelu/obiektu/pensjonatu został poinformowany i wprowadzony do protokołu związanego z wirusem COVID 19 (przekazanie najważniejszych wytycznych i obowiązków w tym zakresie).
  2. Pracownicy i obsługa hotelu/obiektu/pensjonatu zostali poinstruowani, że w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
  3. Zaleca się bieżące śledzenie informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, dostępnych na stronach  gis.gov.pl  lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/, a także obowiązujących przepisów prawa.
  4. W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem należy niezwłocznie odsunąć go od pracy i odesłać transportem indywidualnym do domu. Należy wstrzymać przyjmowanie klientów, powiadomić właściwą miejscowo powiatową stację sanitarno-epidemiologiczną i stosować się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.
  5. Pracownik powinien oczekiwać na transport w wyznaczonym pomieszczeniu, w którym jest możliwe czasowe odizolowanie go od innych osób.
  6. Zaleca się ustalenie obszaru, w którym poruszał się i przebywał pracownik, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami zakładowymi oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
  7. Rekomenduje się stosowanie się do zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego przy ustalaniu, czy należy wdrożyć dodatkowe procedury biorąc pod uwagę zaistniały przypadek.

Cała polityka bezpieczeństwa dostępna jest również na stronie www.imperiall.pl/bezpieczenstwo-2020
oraz na Recepcji. W przypadku wystąpienia różnic w zapisach pomiędzy Polityką Bezpieczeństwa
a Regulaminem Obiektu, obowiązują zapisy z Polityki Bezpieczeństwa.

Bardzo dziękujemy za zrozumienie i odpowiedzialne podejście.

Do zobaczenia nad morzem!

Więcej informacji na temat wprowadzonych zasad i procedur bezpieczeństwo wkrótce.

Już od 16 maja czekamy na Ciebie.

Poznaj Pakiet Bezpieczna Wiosna nad morzem